Polityka prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego nałożonego mocą art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 roku, zwanego dalej RODO. .
Podstawowe objaśnienia:
Administrator danych |
Krafc Consulting Sp. z o. o. z siedzibą w Brzegu, ul. Trzech Kotwic, nr 11B, 49-300 Brzeg, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 817684, posługujący się nr NIP: 747-191-61-56. |
Pacjent |
Osoba fizyczna, która korzysta z oferty Administratora polegającej na konsultacji, diagnozie lub terapii rehabilitacyjnej |
Przedstawiciel ustawowy |
Osoba fizyczna, która zapisuje Pacjenta na zajęcia rehabilitacyjne prowadzone przez Administratora |
Użytkownik |
Osoba fizyczna, która korzysta ze strony Administratora pod adresem www.fizjo-sens.pl, w tym kontaktuje się przez formularz kontaktowy widniejący na stronie |
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Administrator Danych powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony i realizacji swoich praw w zakresie danych osobowych. Mail kontaktowy do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: rodo@podyplomowka.edu.pl.
Podstawa przetwarzania danych osobowych
Sposób przetwarzania danych
Pacjent lub Przedstawiciel ustawowy działający w imieniu małoletniego Pacjenta w związku z zapisaniem się na konsultacje, diagnozę lub terapię rehabilitacyjną prowadzoną przez Administratora może być poproszony o podanie następujących danych lub informacji:
Ponadto Pacjent lub Przedstawiciel ustawowy w celu lepszej komunikacji z Administratorem podaje swój nr telefonu oraz adres mailowy – są to dane dodatkowe, których podanie nie jest konieczne dla zawarcia umowy.
Nadto Pacjent lub Przedstawiciel ustawowy działający w imieniu małoletniego Pacjenta wyraża dobrowolną zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych w postaci wykonywania zdjęć (wizerunek) i umieszczania ich na kontach społecznościowych Administratora lub na jego stronie internetowej.
Użytkownik zainteresowany ofertą Administratora wypełnia formularz kontaktowy, na podstawie którego przesyłane są konkretne oferty do niego. W formularzu Użytkownik podaje swoje dane takie jak imię i nazwisko, nr telefonu czy adres mailowy. Są to dane niezbędne do wykonania opisanej wyżej usługi – bez tych danych nie jest możliwe skontaktowanie się z Użytkownikiem.
Podanie powyższych danych jest obowiązkowe, gdyż bez nich nie jest możliwe nawiązanie zapisanie się na daną usługę świadczoną przez Administratora.
Administrator wskazuje również, że w siedzibie, gdzie organizuje świadczone przez siebie usługi, tj. w Tychach przy ul. Sienkiewicza 1, stosowany jest monitoring, a tym samym przetwarzany jest wizerunek Pacjenta oraz Przedstawiciela ustawowego. Dane pochodzące z monitoringu usuwane są po 30 dniach od ich pobrania.
Cel przetwarzania danych osobowych
Przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe Pacjenta i Przedstawiciela ustawowego mogą być przekazywane:
Dobrowolność podania danych osobowych
Pacjent i Przedstawiciel ustawowy działający w imieniu małoletniego Pacjenta korzystający z oferty Administratora wyraża dobrowolną zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Bez podania wymaganych, obowiązkowych danych osobowych nie jest możliwe nawiązanie stosunku zobowiązaniowego z Przedstawicielem ustawowym i Pacjentem. Należy wskazać, że Administrator przez umowę rozumie założenie karty pacjenta, gdzie wpisywane są wszelkie dane dotyczące Pacjenta. Jeżeli Pacjent lub Przedstawiciel ustawowy działający w imieniu małoletniego Pacjenta będzie chciał cofnąć zgodę na przetwarzanie danych to Administrator uzna to za chęć rozwiązania stosunku zobowiązaniowego łączącego Strony.
W przypadku wyrażeniu zgody na wykonywanie zdjęć i umieszczanie ich na stronie lub portalach społecznościowych Administratora Pacjent lub Przedstawiciel ustawowy działający w imieniu małoletniego Pacjenta może w każdym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie w tym celu jego danych osobowych.
Użytkownik wypełniając formularz dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów marketingowych, a tym samym otrzymywania mailowych informacji dotyczących Administratora, jak również kontaktowanie się z Użytkownikiem pośrednio lub bezpośrednio przez Administratora. Użytkownik potwierdza Administratorowi, że zapoznał się z niniejszą Polityką prywatności, a także, że jest świadomy celu przetwarzania danych osobowych.
Użytkownik może w każdym czasie cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Okres przechowywania danych
Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych Administrator informuję, że dane osobowe przetwarza przez okres:
Po w/w terminach dane Pacjenta i Przedstawiciela ustawowego są usuwane.
Prawa osoby, której dane są przetwarzane
Pacjent, Przedstawiciel ustawowy i Użytkownik mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia. Skorzystanie przez nich z jednego z praw wskazanych powyżej polega na złożeniu pisemnego oświadczenia woli o odpowiedniej treści przesłanego na adres Administratora. Nadto mają oni prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.
Kontakt
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kontaktować się pod adresem mailowym: rodo@podyplomowka.edu.pl.