Bio terapeuci

fb_img_1671609645408

MGR ALEKSANDRA PRECZ

Fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej

Jestem absolwentka Fizjoterapii na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Ukończyłam kursy z zakresu wad postawy u dzieci i młodzieży, Integracji Sensorycznej, masażu, kinesiotapingu a także liczne szkolenia umożliwiające mi wsparcie oraz lepszą komunikację z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Jestem certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej.

 

Aby w jak najlepszy sposób sprostać wymaganiom swoich małych pacjentów i ich rodzin, nieustannie poszerzam swój warsztat pracy, uczestnicząc w specjalistycznych kursach i szkoleniach.

Praca z najmłodszymi daje mi dużo radości i satysfakcji. Staram się, aby prowadzona przeze mnie terapia była także “fajną zabawą” i przebiegała w miłej atmosferze.

IMG-20231006-WA0001

MGR MAGDALENA KUBECZKO

PEDAGOG SPECJALNY, TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ, SOCJOTERAPEUTA

W pracy z dzieckiem i jego rodziną najważniejsze są dla mnie dobre relacje. W poczuciu bezpieczeństwa i przyjaznej atmosferze, towarzysząc pacjentowi, krok po kroku osiągamy cele terapeutyczne. Na co dzień pracuję z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi, w tym z dziećmi ze spektrum autyzmu. Pracując z dzieckiem, udzielam również wsparcia jego rodzinie. Jako socjoterapeutka, zawsze patrzę na dziecko w ujęciu środowiskowym. Ważne jest dla mnie, by sukces osiągnięty w gabinecie, przekładał się na funkcjonowanie dziecka w grupie rówieśniczej.

W terapii integracji sensorycznej wykorzystuję dodatkowo wiedzę zdobytą podczas kursu terapii neurotaktylnej. Podczas terapii SI, u dzieci z zaburzeniami motoryki małej, prowadzę Terapię ręki. Bliskie mi jest podejście holistyczne, zakładam, że zdrowie pacjenta stanowi całość. W pracy stosuję metody i techniki adekwatne do indywidualnych potrzeb, łącząc wiedzę i doświadczenie wynikające z 16 lat pracy zawodowej.
Prywatnie jestem miłośnikiem wędrówek górskich i dobrego relaksu.

zdjecie do bio

mgr Anna Sulińska

TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Jak bardzo ważna jest praca nad integracją sensorycznych dzieci wiem nie tylko z teorii ale również z codziennego życia – wychowuję dwie córki wysokowrażliwe, w tym jedną z Zespołem Aspergera. Znakomicie wiem jak bardzo obniżony proces integracji zmysłów wpływa nie tylko na umiejętność uczenia się, ale przede wszystkim na emocje dzieci a co za tym idzie na funkcjonowanie wśród rówieśników i w społeczeństwie. Dlatego poza terapią SI zajmuję się również Treningiem Umiejętności Społecznych aby ułatwić dzieciom i młodzieży codzienne życie wśród ludzi.


Charakteryzuje mnie olbrzymia empatia zarówno w stosunku do dzieci oraz młodzieży jak i rodziców, którzy zawsze pozostają moim partnerem w terapii znając swoje pociechy najlepiej. Wiedzę teoretyczną zdobytą na studiach łączę w terapii z muzyką i szeroko rozumianą kreatywnością, aby oddziaływać na wszystkie zmysły swych podopiecznych. Zajęcia zawsze odbywają się w pozytywnej atmosferze, staram się w plan terapii wplatać zabawę i zainteresowania podopiecznych, tak aby z chęcią uczestniczyli oni w zajęciach. Dbam o to, aby dzieci podczas zajęć czuły się bezpiecznie i swobodnie.

Praca z dzieciakami daje mi mnóstwo radości i energii, czuję w sobie pasję i chęć podążania za dziecięcą kreatywnością i zaangażowaniem.